Yhä useampi työntekijä saa käyttöönsä liikuntaetuja, kuten Smartum tai ePassi. Hyvä uutinen on, että näitä etuja voi hyödyntää myös HoviGymin verkkokaupassa jäsenyyslaskujen maksamiseen.
Näin käytät liikuntaetua verkkokaupassa
- Kirjaudu asiakastilillesi
- Pääset kirjautumaan [tästä].
- Käytä sähköpostiosoitetta, jonka annoit liittyessäsi jäseneksi.
- Jos sinulla ei vielä ole salasanaa, voit luoda sen valitsemalla “Unohditko salasanasi”.
- Valitse käytettävä liikuntaetu
- Kirjautumisen jälkeen näet etusivulla kaksi painiketta:
- “Lataa Smartum-saldoa”
- “Lataa ePassi-saldoa”
- Valitse sinulle sopiva vaihtoehto.
- Kirjautumisen jälkeen näet etusivulla kaksi painiketta:
- Syötä ladattava summa
- Uusi sivu avautuu, jossa voit syöttää haluamasi summan kenttään “Syötä ladattava summa”.
- Verkkokauppa ohjaa sinut liikuntaedun palveluun, jossa tunnistaudut ja hyväksyt talletuksen.
- Siirry takaisin verkkokauppaan
- Kun talletus on hyväksytty, palaat verkkokauppaan.
- Asiakastililtä (Käyttäjätiedot) näet talletetun saldon sekä laskutushistorian.
Miksi tämä on kätevää?
Kun talletat liikuntaedun asiakastilille:
- Saldo pysyy voimassa niin kauan kuin sitä riittää.
- Sitä ei tarvitse käyttää tai muistaa erikseen jokaisen laskun yhteydessä.
- Järjestelmä hyödyntää saldon automaattisesti, viimeistä senttiä myöten.
Helppoa ja tehokasta!
Huomioi tämä
- Jos teet talletuksen jo lähetetyn laskun maksua varten, järjestelmä ei kuittaa laskua automaattisesti maksetuksi liikuntaedulla.
- Liikuntaetu tulee olla talletettuna asiakastilille ennen laskun muodostumista.
- Myöhemmin tehty talletus käytetään seuraavan laskun maksamiseen.
- Jo lähetetty lasku tulee maksaa laskussa olevien maksutietojen mukaisesti.
Kysyttävää?
Jos sinulle herää kysymyksiä, ota yhteyttä sähköpostitse: info@hovigym.fi